tirsdag 1. november 2011

2 God start på dagen

Siden min kjære mann nå er hjemme i permisjon, benytter jeg anledningen til å starte dagen med en treningstur på Elixia Lillestrøm. Ja, det var litt tungt å komme seg avgårde i dag, men utrolig deilig etterpå :-)  Jeg får liksom litt mer energi av å ha brukt masse energi om morgenen. Synd jeg ikke klarer å få til trening om morgenen når jeg begynner på jobb igjen.

Foto: photostock freedigitalphotos.net
Jeg var altså på Elixia i morges, på en steptime. Instruktøren var helt fantastisk flink. Jeg har vært på hennes timer tidligere, og visste vel egentlig at hun er flink. Hun er full av energi, og klarer å motivere meg til å virkelig ta skikkelig i. I tillegg er hun veldig sosial, og prater med alle sammen. Får virkelig lyst å gå tilbake på hennes timer! Anbefales på det varmeste :)



2 kommentarer:

  1. Så flink du er, skulle ønske jeg kunne klare det samme...

    SvarSlett
  2. Hehe, ikke så ofte jeg får til å komme meg på trening akkurat :P Klart du kan, men først må du bli frisk :) Håper formen er blitt bedre!

    SvarSlett