torsdag 2. mai 2013

30 Giveaway: LED lampe til barnerommet

I dag kom det en pakke i posten her. Det var disse fine trådløse Hello Kitty LED lampene. Lampene går på batteri, og skifter farge mellom hvit, blå, rosa, rød, gul og grønn.

De falt veldig godt i smak her i huset. Jentene syns det var stas å ta dem med inn i et mørkt rom og se hvor sterke farger det ble da :)






Jeg har en slik lampe til som jeg kunne tenke meg å gi bort til en av dere:) Det eneste dere trenger å gjøre er å like Livet som mamma på Facebook, og skrive en kommentar her. Del også gjerne siden på facebook. Trekningen vil skje 9.mai, så følg med :)





30 kommentarer:

  1. Fin blogg du har, Gerd. Er gjerne med i trekningen :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med, liker og deler :)

    Ha ei trivelig helg!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  3. Denne må jeg bli med på!
    Min datter fikk en sånn av sin bestemor som hun hadde fått på loppemarked. Den ble dessverre ødelagt- og hun ønsker seg sårt en ny til 4-års dagen som er nå i sommer!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  4. Åh! Jeg har ikke egne barn, men jeg har to nydelige småsøstre som jeg også er gudmor for, de ville blitt ekstatiske for å få en slik på rommet sitt. De deler rom og har nå et spøkelse som lyser, men denne ville vært en VELDIG stor favoritt hos dem. :)

    Ha en fortsatt fin helg. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg blir med!
    Som pappa til to små troll ville denne bli tatt godt imot.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  6. Jeg er med :) Likt og delt på fb :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  7. liker og deler og blir med på trekning:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  9. Blir med, jeg. :)

    iselinkonkurranse@hotmail.com

    SvarSlett
  10. HEI. BLIR SELVFØLGELIG MED JEG.HAR DELT OG LIKT BLOGGEN DIN.HA EN FLOTTE VÅR-SOMMER VIDERE.HILSEN GURO MARGRETHE MARGRETHE SKJOLD. gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  11. ღღ Fin blogg og søt giveaway :)
    Liker og delt! ღღ
    Ha en fin søndag og en herlig vår!ღღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  12. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Liker og Delt på facebook.

    Ha en kjempeflott dag :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  13. Likt og delt på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Jeg er gjerne med. Flott blogg og giveaway.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Love from Andrea

    SvarSlett
  15. Maria Nguyen, mariang95@hotmail.com
    Likt! :- )

    SvarSlett
  16. Så nydelige :) jeg blir gjerne med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  17. Hei
    Jeg prøver lykken, liker og deler :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  18. Så herlig ! Den ville nok passet flott inn på det nye soverommet til sønnen min. Han virkelig ELSKER lys og har vært fasinert av dem siden han ble født :)

    Likt på facebook og blir gjerne med på denne flotte konkurransen din :)

    Ønsker deg en herlig uke !
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jeg er med! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  20. Æ e me:) Like dæ på Facwen:)
    Mvh. Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  21. Kjempesøte! Jeg er med, og har likt og delt på face.
    Krysser mammafingrene!

    Konkurranse hos meg også om du vil være med!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  22. Jeg syns gaven din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Barna digger å pynte rommet med bling,
    og denne ville blitt deres dyrebare ting:)

    Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne store ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    En nydelig lampe hadde vært flott,
    for med DET på nattbordet ville det føltes GODT!
    Kanskje med dette jeg får kvelds-stunden på stell,
    om jeg i konkurransen har litt hell <3

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Kjempeflott lampe, hadde vært super til ei lita som har hatt det tråkig det siste året.

    Mvh

    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne prøve lykken :)
    Har en liten jente som ELSKER Hello Kitty,
    så hun ville blitt ekstatisk :)
    Hun har en slik natt lampe på rommet sitt, slik man sitter i stikk kontakten,men den er jo ikke noe moro :D
    SÅ jeg prøver lykken-
    Ønsker deg og dine en fantastisk fin uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  25. jeg er med jeg :) følger deg videre.
    kjekt å få flere medlemmer på min blogg <3

    SvarSlett
  26. Liker og delt på Facebook.
    Jeg har to små som helt sikkert hadde elsket en slik lampe :)

    Mvh Hilde K
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  27. likt og delt facebooksiden :D

    yn.ng@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hei
    Så søte lys :) Har likt fbsiden og her e en liten kommentar, så jeg er med :)

    mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Så søte! Liker på facebook allerede :)

    - Karina
    (karina.bolseth@gmail.com)

    SvarSlett