tirsdag 13. januar 2015

0 For ett år siden...

For nøyaktig ett år siden i dag, var en stor dag. Det var en dag vi hadde gledet oss veldig til. Men lite visste vi om hvor mye den dagen skulle bety for oss og hvilket sjokk vi skulle få den dagen.
Dette var dagen da mannen og jeg møtte opp på Ahus for å få se det lille nurket som bodde i magen min. Da jordmor førte ultralyd-apparatet over magen oppdaget vi derimot at det bodde et nurk til inne i den magen! Plutselig ventet vi ikke 1 men 2 små gutter.

Den dagen ble preget av sjokk, glede, tårer og redsel. Det dukket opp en haug med spørsmål. Hvordan skulle vi få plass til alle sammen i huset? hva med bilen? hvordan blir resten av svangerskapet? Kommer det til å gå bra med begge små nurkene?

Det var en overveldende dag, men det tok ikke lang tid før jeg klarte å bare glede meg til å få se begge guttene. Og nå er jeg stolt mamma til fire barn. Guttene er blitt 8 måneder og vi storkoser oss hver dag. Noen utfordringer er det med to små i hus, men det er så utrolig mange flere gleder! Vi er så takknemlige for alle de barna vi har fått! <3


Bilde: freedigitalphotos.net





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar