lørdag 22. november 2014

2 Giveaway



Nå nærmer adventstiden seg, og mange lager fine adventskalendere. Meg inkludert. I år startet jeg litt tidligere og kjøpte litt småtteri til jentene på ebay. Det jeg har kjøpt er loom-strikker (det er en hit her hjemme om dagen) og klistremerker.

En liten søt gjenstand jeg kom over var en Hello Kitty-nøkkelring som kan lyse. Denne fikk jeg bare tak i en av, så da fant jeg ut at jeg vil gi den bort. Siden jeg også har noen hårbånd liggende, tenkte jeg å ha en kort giveaway her på bloggen, slik at en av dere kan få en fin ting å gi feks i en adventskalender.

Giveawayen foregår denne gangen som følger. Dere kommenterer ganske enkelt på denne posten, hvilken dere ønsker dere. Mandag 24.11. (akkurat 1 mnd før jul), trekker jeg en vinner som får velge mellom de som er avbildet. Del gjerne videre med andre på facebook og instagram, da blir jeg veldig glad :) Her er det dere kan velge mellom.








2 kommentarer:

  1. Du er så flink! Ønsker meg det lilla hårbåndet om jeg skulle vinne :)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du syns det! Lilla hårbånd kommer din vei Hanna! Gi meg en beskjed på Facebook med adressen din:-)

    SvarSlett