fredag 21. november 2014

0 Serial

I går kom mannen hjem og sa han hadde hørt en spennende og fengende podkast mens han kjørte. (Han reiste tur -retur Lillehammer i går, så han fikk noen timer i bilen). Han vurderte å kjøre en omvei for å få høre mest mulig av podkasten. Det må jo bety at denne podkasten er verdt å finne ut mer om. Så jeg googlet den og fant fort ut at dette er en veldig populær podkast. Den heter "Serial" og har fått mange lyttere. I følge NRK har den blitt lastet ned over 5 millioner ganger fra iTunes, siden første episode ble lagt ut. Dette er en podkast om et sant mordmysterie, hvor man følger en jouralist mens hun prøver å oppklare et mord.  

Jeg har begynt å høre på podkasten selv, og må si at jeg skjønner at den er populær. Måten historien blir fortalt er veldig fengende. Bare sett deg godt til rette og hør du også :) Jeg skal iallefall få med meg hele historien :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar