onsdag 29. oktober 2014

0 Halloween-maske

Da er det nok en gang snart klart for Halloween. Tida går fort, syns ikke det er så lenge siden sist barna gikk rundt her og sa "Knask eller knep". I år er 6 åringen vår klar på at hun vil gå å ringe på dørene i nabolaget. Hun sa det her en dag at hun ville gå på Halloween og ringe på hos folk. Men hun er litt usikker på hva hun skal kle seg ut som. Og det må jeg innrømme at jeg også er litt usikker på. Jeg hadde tenkt å slippe å kjøpe kostyme. Men da må jeg lete litt etter inspirasjon til kostymer som er lette å lage. Et tips jeg fikk var å lage en maske som den på bildet. Denne har 3,5 åringen laget i barneahgen. Det ble en enkel og ganske uskyldig maske, men hun må vel ha mer enn en maske på seg? Noen som har forslag til hva mer hun kan ha på seg?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar