torsdag 30. oktober 2014

0 Få en fin Halloween

I morgen braker det løs, og mange barn rundt om kring går rundt og ringer på dørene. Som jeg har nevnt tidligere har jeg vært litt skeptisk til den kvelden der, men jeg har innsett at jeg bare må kapitulere. Når jeg ser engasjementet til ungene våre så ser jeg at jeg må føye meg og heller hjelpe dem til å få en fin kveld. Småbarnsforeldre.no skrev tidligere denne uken om kjøreregler for Halloween. Disse tenkte jeg at jeg skulle sette litt fokus på, og nevner derfor de to jeg syns er de viktigste.

1. Ingen skal gå etter kl 21. Og hvis man vet at det bor småbarn i huset, ikke ring på etter kl 19.
2. Ikke ring på døra dersom det står en lykt ute som ikke er tent (eller utelyset er slukket). Så de som ønsker å få besøk, tenn en lykt :) 



Vi kommer i allefall til å tenne en lykt, så gjenstår det å se om det kommer noen og sier: "Knask eller knep!".




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar