søndag 19. august 2012

0 Polarn O. Pyret på nett!

Som småbarnsforeldre flest kjenner vi på tidsklemma nesten daglig. Mye som skulle vært gjort men som må prioriteres bort. Da er det godt å ha mulighet for å handle på nett akkurat når det passer oss. Ja (som så mange andre småbarnsforeldre) jeg handler mer og mer på nett, spesielt når det gjelder klær til jentene.

Nå kan vi også handle klær fra Polarn O. Pyret på nett, og det er en god nyhet, for de har utrolig mye fint og bra tøy. I tillegg til å starte nettbutikk, kommer de også med mulighet for å kjøpe og selge bruktklær via den samme nettsiden. Det gleder jeg meg til å teste. Fint å kunne kjøpe både brukt og nytt på samme siden. Miljøvennlig er det også :)


I disse dager er det skolestart, og i den anledning har Polarn O. Pyret lansert en egen kolleksjon til skolebarn 6-12 år. Der er det mange fine og komfortable klær. Polarn O. Pyret har spurt barna selv hva de ønsker seg, før de startet arbeidet med kolleksjonen.

I forbindelse med lanseringen av kolleksjonen, arrangerer Polarn O. Pyret et bloggtreff førstkommende onsdag. Der er jeg så heldig at jeg får være med. Det blir spennende. Gleder meg til å få møte andre bloggere, og få presentert kolleksjonen.

Her for et par dager siden testet jeg denne nye nettbutikken. De har så mye fint og bra yttertøy, så jeg har vært inne og kjøpt noen lue og votter til yngste jenta vår. Det er en veldig bra nettbutikk de har laget. Siden jeg selv er opptatt av hvordan nettsider skal fungere og har liten tålmodighet dersom nettsidene ikke er laget brukervennlig nok, så er jeg litt kritisk til nettbutikker. Det jeg likte spesielt godt med denne nettbutikken er registreringen av informasjon og betaling. Alt dette var satt opp på en side, oversiktlig og fint, i steden for å måtte gå via flere sider. Enkelt og greit.

Nå venter jeg bare spent på at varene skal komme i posten, og på onsdagens bloggtreff :)


- Gerd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar