mandag 20. august 2012

2 "Vi maler og vi maler...

... og det blir så fint å flott".

Det vil si, vi beiser. Og det vi beiser er huset. For en jobb, men jammen blir det bra til slutt :)  Mannen min har stått på og beisa i alle ledige stunder den siste uka! Flink er han!

Vi beiser med oljedekkbeis, og da lærte jeg noe nytt. White spriten jeg hadde kjøpt inn for å vaske vekk malingsflekker på hender og føtter med, hadde jeg ikke trengt. Det er bare å bruke matolje! Funker som bare det :)

Det var dagens tips til andre malere der ute :)


2 kommentarer:

  1. Jeg glemte helt å si hei da jeg var innom... :) Hyggelig å treffe deg på PO.P!

    SvarSlett
  2. Hei :) Koselig at du var innom og hyggelig å treffes ja :)
    Jeg følger med på bloggen din, men har ikke fått somla meg til å legge igjen en kommentar enda P

    SvarSlett