mandag 24. oktober 2011

0 Sjarmtrollparty

STORE deler av familien vår har bursdag i desember/januar. Derfor har jeg begynt å tenke på julegaver/bursdagsgaver. En dag jeg surfet litt rundt på nettet dukket det opp noe som heter Sjarmtrollparty. De fleste kjenner til homeparties som Me&I og Tupperware. Dette er samme typen, men de selger leker i stedenfor klær og kjøkkenutstyr. Jeg tok kontakt med en forhandler jeg fant på Facebooksiden til Sjarmtrollparty, og spurte om hun ville komme å holde et party. Det var ikke noe problem.

Foto: hentet fra sjarmtrollparty.no

Så forrige uke hadde jeg mine gode nabodamer på besøk og vi fikk demonstrert en masse fine leker. Det var så mye fint at det ble vanskelig å velge hva man skulle kjøpe. De har alt fra barneromsmøbler i papp og kosebamser, til lekemat og fine læringsbøker til de litt større barna. Det jeg likte veldig godt, med bøkene og møblene, var at det er fullt mulig å skrive og tegne i dem med Whiteboard-tusjer, for så å viske det ut igjen. Dermed kan man tegne og skrive så mye man vil for så å kunne fjerne det.

Jeg gleder meg til lekene kommer i posten og kan tas i bruk. Noe blir kanskje gitt bort i gaver :)
Hvis du har lyst å kjøpe noe, men ikke lyst til å være vertinne er det mulig å ta kontakt med en forhandler og bestille via mail. Det kan det nok være at jeg gjør :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar