onsdag 26. oktober 2011

2 I feel lucky...

"Har du mulighet til å avse pantelappen din?" 

står det på mange pantemaskiner i matbutikkene. Så på mandag da jeg skulle pante flasker, trykket jeg på Røde Kors-knappen. Med den tanken i hodet at "jeg vinner iallefall ikke, men kan jo støtte dem". Men der fikk jeg meg en overraskelse. "Du vant" stod det plutselig i displayet, og ut kom en lang kvittering. Og jammen meg hadde jeg vunnet 110kr :) Jeg kunne ikke tro mine egne øyne, jeg pleier ikke å vinne. Med vinnerlykke på mandag, bestemte jeg meg for å tippe VikingLotto. De har ikke ringt enda, men jeg skal sjekke saldoen nå straks :)



2 kommentarer:

  1. Hihi, så gøy! :) Jeg har trykka på den knappen de siste fire gangee jeg har panta, men ikke har jeg vunnet en krone ;) men er jo til en god sak da :)

    SvarSlett
  2. @Irene Ja det går til en god sak, så vi kan vel ikke vinne hver gang ;) Nå sjekket jeg VikingLotto, men der var det dessverre ikke noen gevinst gitt. Får vente litt til med å bli millionær da ;)

    SvarSlett