mandag 24. oktober 2011

0 Fin og fjong

[sponset innlegg]
Som så mange andre mødre kikker jeg ofte på klær til jentene mine på nett. En av nettbutikkene jeg har kikket på er Filifjong. Jeg har forelsket meg litt i disse strømpebuksene med motiv bak. 
Jeg har nå disse to strømpebuksene til minstejenta, og en rosa dress til eldstejenta. Strømpebuksene er veldig fine. Siden de er uten føtter så har jeg også brukt dem som bukser, med vanlig strømpebukser under. De er så fine at det er nesten litt synd å skjule motivet under en bukse. 
Selv etter vask er de nesten like fine. Det eneste er at de nupper litt. Men fasongen og fargene er like fine. 


Denne kosedressen har jeg fått til eldstejenta, og den er virkelig god og deilig. Myk og varm og god. Hun koser seg virkelig i den. Det hun syns er mest stas er at det er hull til tommelen :)
Jeg har ikke vasket den enda, men jeg tror ikke det skal by på problemer.

Klærne anbefales, kanskje som julegave?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar