fredag 6. februar 2015

1 Livet som tvillingmamma: Dagens tips

Nå ligger de to små og sover. Jeg har benyttet anledningen til å lage smoothie til dem som de kan få til lunsj når de våkner. Smoothie er noe de virkelig er glad i, og når de ser disse butikk-kjøpte smoothieposene blir de helt i ekstase. Det er tydelig at de kjenner dem igjen og vet hva som kommer ;-)

Men det kan fort bli litt dyrt å kjøpe alle disse posene med ferdig smoothie. Derfor har jeg lett på nett etter egne smoothie-poser som jeg kan fylle med hjemmelaget smoothie. Jeg fant noen som heter Yummi pouch. Posene kan vaskes og brukes mange ganger. De kan også fryses. De er geniale til å ta med seg på tur. Jeg kommer nok til å bruke dem både til guttene, men også til jentene. De er også veldig glade i smoothie.



I dag fylte jeg dem med: 

Frosne bananer
Frosne skogsbær
Morsmelkerstatning
Litt vann

Håper de faller i smak. Det var dagens tips. Er det noen som har forslag til andre oppskrifter til smoothie til de små?


1 kommentar:

  1. Smoothies er så godt :) her bruker vi har, men oftest blir det jordbær, mango og eplejuice. Det er kjempegodt :)

    SvarSlett