onsdag 16. januar 2013

13 Familieregler som veggord

Jeg har lyst til å lage familieregler som vi kan ha på kjøkkenet vårt. Med familieregler så mener jeg noen fine ord om hvordan man skal oppføre seg mot hverandre. Feks "vær snill, vis respekt", osv.

Hvis jeg søker på familieregler får jeg opp flere varianter, men jeg vil gjerne lage en egen som jeg kan lage veggord av. Jeg trenger litt hjelp av dere til å være kreativ.

Min utfordring til dere: Den som kommer med det beste forslaget får det som veggord:-)


Gerd :-)

13 kommentarer:

  1. Slapp av

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  2. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  3. Vær mot andre slik du ønsker å bli mottat!

    SvarSlett
  4. Trøst meg mest når jeg minst fortjener det.
    Det er da jeg trenger det mest.

    Å gjøre rent mens man har barn er som og måke snø i snøstorm.

    Follow your hear and your dreams will come true.

    SvarSlett
  5. Drøm stort!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  6. I DETTE HUSET...
    ER VI EKTE
    VI GJØR FEIL
    VI SIER UNNSKYLD
    VI TILGIR
    VI HAR MASSE
    MORO
    VI KLEMMER
    VI ER HØYLYTTE
    VI ER EN FAMILIE
    MED MASSE
    KJÆRLIGHET

    dette veggordet liker jeg. Det sier mye om hverdagen og hvordan man ønsker å ha de i hektiske dager. :)

    SvarSlett
  7. Her var det mange fine forslag. Kunne tenke meg å lage flere av disse jeg :) Skal tenke litt mer på det, og så må jeg kjøpe mer veggfolie. Så blir det veggord. Jeg kontakter den/de som får på mail, ser det er flere som har skrevet mailen sin i meldingen.

    Tusen tusen takk alle sammen! :)

    SvarSlett
  8. Da har jeg funnet ut at Pauline og Nennes skal få sine tekster som veggord :)

    SvarSlett
  9. Så gøy :)
    Elsker veggord og er vedig glad i ordtak!
    Noe som også hadde vært kult er fjellvettreglene :)
    Har rammet inn noen jeg fant på nettet til hytten vår!

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. det var et godt forslag :) nå sitter jeg og designer veggordet ditt :) velger font osv :)

      Slett
  10. Lev mens du gjør det, elsk mens du tørr det! Lykke til alle sammen :)

    SvarSlett
  11. Her er det kun " MAMMAS " regler som gjelder. ;)

    SvarSlett
  12. A house is made of wood and stone, but only love can make a home. <3

    SvarSlett