søndag 20. januar 2013

0 Tur på Lakkbar

Lakkbar (lakkbar.no) er et forholdsvis nytt konsept hvor man kan få pleid og pyntet neglene sine på alt fra 15.min og oppover. Dette konseptet har kommet til noen av kjøpesentrene i Norge, og jeg har kikket på det og ønsket meg en tur dit. Og til min bursdag var jeg så heldig å få et gavekort fra Lakkbar. Det måtte benyttes ved første anledning. Så i går var jeg ute på Strømmen storsenter og fikk fikset neglene mine. 


Før 
Etter

Det var en litt spesiell opplevelse å sette seg ned der, i en "bar", hvor alle som gikk forbi kunne kikke på. Jeg velger å tro at det var mange som kunne tenkt seg å sittet der selv :) Det var litt deilig å få noen til å file og lakkere neglene. Resultatet ble veldig bra. Det beste er at jeg kan dra tilbake, for gavekortet rekker til en mini-manikyr til :)

Nå gjenstår det bare å se hvor lenge denne lakken sitter. Foreløpig ser det veldig bra ut. Det ser faktisk ikke ut til at jeg har brukt neglene i det hele tatt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar