onsdag 26. november 2014

0 Klær fra Wooland

Nå som det er høst/vinter blir det brukt mye ullklær her i huset, spesielt på barna. Janus har mye fint, spesielt til jentene, så frøknene våre har stortsett bare Janus-klær. Guttene også har en del, men jeg har oppdaget at WoolLand har veldig mye fint, som jeg syns passet godt til gutter.

Klærne har fine farger, med enkle motiv: stjerner, Norgeskart eller elg.  Lappene med semsket skinn gjør det lille ekstra. I tillegg til at det er kult med sånne lapper, vil det forhindre at klærne slites fort feks på knærne når de to knøttene våre skal begynne å krabbe rundt.

Siden jeg likte spesielt godt klærne de har til gutter, så har jeg plukket ut to sett med klær, ett til hver av tvillingene. Dette er noe jeg kommer til å skrive på ønskelista dems til jul. Det jeg likte godt var at jeg kunne velge to sett med likt motiv men med ulike farger, så trenger ikke guttene være kledd helt likt :)




I tillegg til body og bukse trenger de små hver sin lue. Jeg likte godt luen WoolLand har til de minste. Guttene bruker stortsett sånne luer som må trekkes over hodet, og som dekker både hode og hals. Så denne luen har passer dem perfekt. Luen er laget i to lags ull, så den vil varme godt på de små ørene og hodene :) Det gjør seg litt ekstra med de små bamseørene på luen :) 


I tillegg til nettbutikken sin har WoolLand også konseptbutikker i Oslo og i Stavanger.
Et tips jeg oppdaget nettopp, på instagram, er at WoolLand nå har BlackFriday tilbud, sjekk ut #woolland på instagram :)

(Sponset av Likenshare)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar