fredag 28. november 2014

0 Black Friday

I dag er den store shoppedagen Black friday, med mange tilbud i alle mulig butikker og nettbutikker. Dette er en amerikansk tradisjon som har kommet for alvor her i Europa de siste årene. Black Friday er alltid fredagen etter Thanks giving. Dagen markerer starten på julehandelen. Det passer jo fint med gode tilbud når man skal handle inn mange julegaver :)
Selv visste jeg ikke hva dette var før i fjor eller året før. Men i år har det tatt helt av. I år har det vært salg i alle butikker omtrent. Det er tydelig at dette er noe som er kommet for å bli her hos oss også. Da jeg sjekket mailen min i morges, fikk jeg sjokk. Det var utrolig mange mail der, og så å si alle sammen inneholdt tilbud i ulike butikker. Det blir nesten litt for mye. Men jeg har benyttet meg av noen av tilbudene det skal jeg innrømme :) Jeg røper ikke hvor jeg har handlet, for da er det kanskje noen som oppdager hva de får i julegave i år :) Flere som har handlet på tilbud i dag? 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar