onsdag 24. april 2013

0 Test av tannbørste

For noen dager siden kom det en elektrisk tannbørste i postkassa vår. Det var en Colgate tannbørste som jeg skal test i 5 uker. 
Jeg bruker elektrisk tannbørste til vanlig, og er veldig fornøyd med det. Men jeg har bare prøvd en variant, og syns det er greit å kunne teste en annen nå. Hvem vet, kanskje får jeg en ny favoritt, og bytter ut den jeg har hatt en stund?

Colgate sin tannbørste er litt annerledes enn den jeg har fra før. I pakken jeg fikk var det med tre børstehoder. Det jeg reagerte på med en gang er at de er myke. Jeg er vant til at børstehodet er hardere og føler at det myke ikke pusser like godt. Det virker som det ligger igjen et lite lag på tennene som denne tannbørsten ikke får med seg. Det skal sies at dette antakelig kommer til å bli bedre etterhvert som jeg blir vant til tannbørsten. Det står i bruksanvisningen at det kan ta litt tid før man blir vant til den. 

En annen ting jeg har stusset litt på er at det er flere nivåer på børstingen. Dersom man ønsker det kan man stille den inn slik at den selv finner ut hvor hardt den skal børste. Dette er en vane sak. Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker at den endrer intensitet av seg selv. Det er litt uvant. 

Ellers likte jeg godt at børsten ble levert med et reiseetui. Da er det litt lettere å ta den med seg på tur :) 


Følg med på bloggen, her kommer det oppdateringer for hvordan det går med meg og Colgate tannbørsten :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar