søndag 2. september 2012

0 Bloggtreff for første gang!

En kveld fylt med bloggere som mingler, klesshopping, forfriskninger, og goodiebag. Det var kvelden da Polarn O. Pyret inviterte bloggere og presse til Bloggtreff for første gang. Dette var også mitt første bloggteff.

Vi ble møtt med personalet fra Polarn O. Pyret kledd i klassisk Polarn O. Pyret gensere. De serverte masse god mat og drikke. I tillegg hadde de hentet inn "sjefs designeren" fra Sverige. Hun kunne fortelle oss utrolig mye nyttig om klærne og forklarte om alt fra hvordan de jobber til hvilken kvalitet det er på klærne.





















 
Etter forfriskninger, manekengoppvisning og informasjon, var det påtide å shoppe ;) Bildet over viser alle Polarn O. Pyret klærne jeg har kjøpt i det siste. De har utrolig mye fint tøy, så det var vanskelig å begrense seg ;) 
Nå som de har lansert sin egen nettbutikk er det blitt veldig enkelt å handle Polarn O. Pyret klær. Leveringen fra nettbutikken var også veldig rask, og det har mye å si for min del, for det er kjedelig å sitte hjemme å vente på at varene kommer i posten :) 
 



I tillegg til det vi handlet fikk vi også en fin fin goodiebag, med blant annet det som vises på bildet over.

Bloggtreff som dette var veldig moro. Det førte også til at jeg har fått min første blogg-venninne :) Den kvelden ble jeg nemlig kjent med Hanna som skriver Hanna i drømmeland. Anbefaler å ta en titt innom der også :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar