lørdag 5. november 2011

0 Julekorttid

Freedigitalphotos.net 
Da har jeg innsett at det nærmer seg jul...Om 3 uker er det 1.søndag i advent. Så nå har jeg begynt å se på hva det koster å kjøpe julekort hos de ulike leverandørene. Men det er ikke bare pris som teller. Det har en hel del å si hvilke motiv de kan tilby også. Jeg vil veldig gjerne ha et motiv der vi kan sette inn flere bilder. Vi fikk så mange fine bilder av jentene da vi var hos fotograf Maria Eik. Ta en titt på siden hennes (Http://www.mariafoto.no). Hun tar utrolig mange fine bilder.

Så langt har jeg sett på Elitefoto, Japanphoto, Fotoknudsen, smartphoto, og en amerikansk fotoside (Tinyprints) som jeg fikk tips om.

Tinyprint hadde altfor mange valgmuligheter så jeg ga opp. Men absolutt verdt å ta en titt hvis du ønsker litt mer spesielle kort.

Elitefoto har noen få motiv som jeg kunne tenke meg. Men mest av den typen hvor det er ett bilde på kortet. Et stort pluss hos dem er at de nå har 50% rabatt på julekortene sine.

Japanphoto skal ha pluss for at man kan forme sine egne kort. Men det er til en viss grad da. Jeg klarte ikke å finne en måte å få flere bilder på et kort.

Valget falt til slutt på Fotoknudsen. Der fant jeg et design jeg likte veldig godt. Akkurat som på japanphoto, kan man også har tilpasse designet selv. Men her hadde de også design med flere bilder på. Valget falt på et dobbelt kort med mulighet for å sette inn bilder både foran, i midten og bak. Et minus her er at frakten ble dyr.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar