lørdag 3. september 2011

2 Nabbiperler - en aktivitet for flere generasjoner

Ute har det vært litt grått og trist i dag, så da passet det godt å drive med aktiviteter inne. Eldste jenta vår, som straks er 3 år, har begynt å vise interesse for perler,så bestemor har kjøpt inn en boks med 10 000 perler oppi og noen fine brett. (Vi var forøvrig hos disse besteforeldrene i dag, sammen med oldeforeldre). 
Frøkna fant ikke helt roen til å perle selv, men fulgte nøye med på oss andre. For det skal sies at de tre andre generasjonene var flittige til å perle, og stryke kunstverkene etterpå :-) Det ble laget fugl, stjerner, hjerter og navneskilt. Det er LENGE siden jeg har holdt på med slike hobbyaktiviteter og jammen var det morsommere enn jeg kan huske :-) Dette er nok en aktivitet jeg kan finne på å kose meg masse med sammen med jentene våre. Kanskje er det mammaen som blir mest ivrig på perlingen?


2 kommentarer:

  1. Tjohey! Endelig får jeg kommentert. Tror jeg da? Det finner vi ut av snart :))

    Hadde helt glemt bort de perlene der. Så morsomt å kunne holde på med hobbyaktiviteter sammen med de små. Gleder meg til jenta vår også blir interessert i sånt. Ser at man lett kan bli hekta :))

    SvarSlett
  2. Kommentaren din kom fram den :-) Ja det er veldig moro, iallfall for mamma. hun syns kanskje det blir litt mer moro når hun blir litt eldre. Hun er bare snart 3år, så det kommer sikkert mer og mer fremover. Mulig det hadde vært lurere med større perler, i og med at disse er litt små og kanskje litt vanskeligere å håndtere.

    SvarSlett