tirsdag 12. juli 2011

2 Koseklut og avhengighet

Da veslejenta vår kom til verden fikk hun en myk og god koseklut fra Kaloo. Den har blitt en favoritt og skal være med hver gang hun ammes og hver gang hun skal sove. Dette har resultert i at kosekluten har blitt litt skitten og lukter surt. Jeg kom på at det kanskje ville hjelpe om hun hadde en til som var lik slik at hun kan bytte på, og dermed kan de vaskes. Jeg fikk vite hvor den var kjøpt og skaffet en til, men jeg fant ikke maken. Hun har nå fått begge to, men den "gamle" er helt klart favoritt så vi må nok jobbe litt med å få den andre til å bli like interessant ;-)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bildet på bloggen min :)

    Jentungen her i hus har faktisk ikke noen "trøst". Ingen smokk, klut eller noe sånt. Trøstekluten hun fikk da jeg var gravid er like fin i dag som da. Men jeg har hørt at det kan være lurt å sove med "trøsten" slik at den får "riktig lukt". Vet ikke om det er noe du kan prøve :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips. I natt ligger hun med begge klutene, i håp om at den nye skal snike seg inn som en favoritt nr 2 :-)

    SvarSlett