lørdag 28. juli 2012

0 Inspirasjon til forandring

Jeg har så lyst å gjøre en forandring utenfor huset vårt. Men jeg klarer ikke helt se for meg hvordan det kommer til å se ut, eller hvordan jeg vil at det skal se ut. Men jeg har funnet en del inspirasjon på nettet :-)

På haugesiden har jeg lyst å pynte opp med noen blomsterkasser på rekkverket. Disse ser veldig fine og friske ut. Fint med en farge som frisker opp litt. Bildet er hentet fra Cava interiør. De har også andre farger.



På forsiden av huset ønsker jeg meg en fin benk med mulighet for oppbevaring. Denne har jeg ikke helt klart å se for meg enda. I tillegg ønsker jeg meg et lite kafesett/balkongsett, Feks noe lignende som her. Dette bildet er hentet fra Sofies villa sin facebooksie.



Det er mye inspirasjon å hente så jeg fortsetter jakten ;-)

Gerd :-)

Location:Hammarstoppen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar