onsdag 20. juli 2011

1 Grisekjøring!

Vi kjører E6 på vei hjemover fra første etappe av sommerferien. Oppe i dalen var det flere tilfeller av skikkelig grisekjøring. De fleste tilfellene vi så var forbikjøringer på farlige steder. Det var lastebiler så vel som personbiler som kjørte forbi i svinger og på rette strekker. Det som kanskje skaper mest irritasjon og frustrasjon er de som velger å ligge helt klint oppi bilen foran, og nesten dytte bilen avgårde.

Folk har sommerferie og veldig dårlig tid på veien! Det er et under at det ikke skjer flere ulykker!


- Gerd

1 kommentar:

  1. Huff, det der vet jeg alt om. Jeg har angst for bil og sambo kjører da naturligvis veldig pent med hensyn til meg (men han er ingen sinke). Men folk har som du sier dårlig tid og er lite hensynsfulle, og skal helst ligge 20 km over fartsgrensa og kjører hissig! Og da føler jeg meg jo sååå mye tryggere i trafikken! Kan ikke folk bare ta det med ro?

    SvarSlett