mandag 3. oktober 2011

0 Trening i barseltiden

I mitt siste svangerskap gikk jeg opp en god del kilo, og jeg syns det ble veldig tungt. Derfor gledet jeg meg veldig til å kunne begynne å bevege meg igjen etter fødselen. Allerede 2-3 uker etter fødselen kjøpte jeg treningstøy, og så fort jeg kom over de første 6 ukene, begynte jeg forsiktig å bevege meg. Det var herlig å få brukt kroppen sin litt, selvom jeg ikke klarte å gjøre så mye.  

Det finnes mange måter å trene på. På Barnesteder.no har jeg skrevet et lite innlegg om akkurat det.

Foto: Ambro på Freedigitalphotos.net
Selv valgte jeg å gå turer sammen med mine gode naboer (som også var/er hjemme i permisjon). Det ble både sosialt og trening samtidig :-) Anbefales absolutt, hvis du har muligheten. Jeg testet også en Mor/Barn time på Elixia. Det var helt topp. Treningen var fint lagt opp til å passe nybakte mødre, og ungene kunne ligge på gulvet sammen med oss.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar