onsdag 8. oktober 2014

5 Veggord til kjøkkenet - giveaway

Guttene sover sin første dupp og jeg sitter å kikker litt på nett etter inspirasjon til nye veggord. Det startet med at jeg så et fint ord på instagram i går som passer til kjøkken. Den teksten var:
"Good food, good life"
lagt ut på instagram av @casamialillestrom. 

En annen jeg har funnet er:
"Dette kjøkken er krydret med kjærlighet".

Mens jeg nå sitter å kikker så fikk jeg lyst til å utfordre dere litt, mot at dere kan vinne et veggord. Kommenter denne posten her på bloggen hvis dere har lyst på et kjøkkenveggord. Kom gjerne med forslag til nye tekster. Den som vinner kan selv velge tekst (kan være på størrelse med 1 A4 ark).

Det dere altså må gjøre:
1. Kommenter på bloggen. Kom gjerne med egne tekster :)
2. Lik og del siden på facebook.

Vinneren trekkes 1. november, eller så fort jeg når 100 følgere på facebook.

Gleder meg til å se alle forslagene dere kommer med :)



5 kommentarer:

  1. Jeg elsker Jesus av hele mitt hjerte

    SvarSlett
  2. Eat well, laugh often, love much =)

    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  3. Vinneren blir deg Camilla! Sender deg en Mail :-)

    SvarSlett