torsdag 2. oktober 2014

0 Hjemmelagede smokksnorer

Som en avkobling mens barna sover, sitter jeg ofte og lager smokkesnorer, votteklyper eller festesnorer. Disse legger jeg så ut for salg her på bloggen, eller på facebook-siden til bloggen


Smokkesnorene lager jeg i henhold til anbefalt sikkerhetlengde. De lages med trykknapper slik at ringen og klipsen kan byttes ut dersom det er ønskelig. Ringen som sitter på nå passer til bla MAM smokker, og andre smokker med "knott" på. Liker du noe av det du ser her, skriv en kommentar under posten her, eller send en melding på facebook :) 

Pris pr smokkesnor er 25 kr + evt frakt. 



Jeg har også andre motiv jeg kan lage smokkesnor av. Disse vil vises i et senere innlegg, eller jeg kan sende bilde dersom du er interessert :)

Votteklypene og festesnorene kommer det en beskrivelse av senere :)























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar